pipoტურბო ძრავებზე კიდევ დამატებითი აპარატურაა მგონი საჭირო,
თხევადს უფრო დიდი ოქტანობა 100 მგონი ზუსტად ვერ გეტყვი, და ძრავი შედარებით უფრო ნაკლებად ბინძურდება ბენზინთან შედარებით.
დაწვით წვავს დაახლოებიტ 20% -ით მეტს ვიდრე ბენტინით და ძალაც დაახლოებით 10-20% აკლდება ძრავს გააჩნია.
ყველაზე კარგი არის თხევადი დიდიმუცულობის ატმოსფერული ზრავებით, იგულისხმება ეკონომიის მხარე.
ეგრე პოლო და კორსაც მყავს ნანახი თხევადზე
ძალიან ძალიან დიდი მნიშვნეოლობა აქვს აპარატურას და უფრო დიდი ნასტროიკას ცუდი ნასტროიკა შეიძლება მავნეც იყოს ძრავისთვის. და და თვითონ აპარატურა არის Prins-ის ყველაზე კარგი მაგრამ მგონი მაგას საქართველოში ვერც იშოვნი. ხო კიდე დიდ სისწრაფეზე ძრავი შეიძლება გახურდეს იგულისხმება 200KM/H და ზევით მაგ სიჩქარეებზე ჯობია გადაითოს ისევ ბენზინზე.
ბუნებრივთან შედარებით ძალიან დიდი პლიუსი უსაფრთხოებაა ბუნებრივი გაზი იტენება დაახლოებით 200 ატმოსფეროთი და თხევადი 4-8 მდე მგონ, ბაკის მოცულობას გააჩნია.
PS ეს ყველაფერი არის დაახლოებითი ჩემს მიერ დაკვირვება და პასუხს არ ვაგებ იმაზე თუ რამე სხვაობა იქნება ჩემს ნაწერს და იმაში რაც იქნება როცა დააყენებ...
"Ein Auto ist erst dann schnell genug wenn du morgens davor stehst und Angst hast es aufzuschließen" Walter Röhrl