Gull wingმე პირადად მუსტანგს და კამაროს შორის გირჩევდი არჩევანის გაკეთებას. ყიდვას ვაპირებდი და თანხებში გავიჭედე, მაგრამ მე კამაროს ყიდვას ვაპირებ.
პირადად მე მუსტანგიც და კამაროც რასაც ქვია დეტალურად შევისწავლე, პლუსების და მინუსების გაანალიზების მერე გირჩევ თუ 2010-2012 წლების გინდა კამარო აიღე, თუ 2013-ის მაშინ მუსტანგი აიღე შელბის ბოდიზე, მაგრამ იაფი არაა.
სალონის დიზაინით მე ლიჩნად კამარო მირჩევნია, რეტრო დიზაინი მაგრა მისწორდება, მხოლოდ მაგისი სპიდომეტრი რად ღირს. ხარისხს რაც შეეხება კამაროში პლასტმასი უფრო მეტია სალონში, მაგრამ მუსტანგის სალონის ვიზუალი ვაბშე არ დამევასა.. თუ ყიდულობ კამარო უნდა იყიდო მინიმუმ LT ვერსია, ტყავის სალონით, სიჩქარეების გადამრთველთან 4 დაჩიკით და SS-ის დისკებით.
მუსტანგი უფრო შუსტრი და დინამიური ტიპია, მაგრამ ჩვეულებრივი მანქანაა კამაროსთან შედარებით, ყველა ფანჯრიდან ყველაფერი ჩანს და კამარო იმენა ტანკია

თითქოს ბეტეერში ზიხარ

2011-12 წლების 3.7 მუსტანგი და 2010-2012 წლების 3.6 კამარო რომ შევადაროთ:
კამაროს პლიუსებია: ვიზუალი, სალონი, სტოკი ვიხლოპის ხმა, შუმოიზოლაცია (მუსტანგთან შედარებით).
მუსტანგის პლიუსებია: სიჩქარე/დინამიკა, სეკვენტალური (თუ არ ვცდები ასე ქვია) პავაროტნიკები უკანა ფარებზე.
სირბილეში მე განსხვავება ვერ ვნახე, მაგრამ მუსტანგი უკეთესად დგას მოსახვევში
ზადნით სიარული მუსტანგით უფრო ადვილია კიდევ, კამაროში უკანა ლაბავოიში არაფერი არ ჩანს თითქმის

სარკეებითაც რთულია ზადნით ჩააყენო სადმე, უკანა კრილოები ძაან დაბერილია.
2010-2012 წლების კამარო კოპარტი/იააი ოდნავ დაზიანებული, განბაჯებიანად თბილისამდე 8.50-10K $ კომპლექტაციის და წლების მიხედვით
2011-2012 წლების მუსტანგი (2010-იანზე ძველი ძრავია და არ გირჩევ) კოპარტი/იააი ოდნავ დაზიანებული, განბაჯებიანად თბილისამდე 8.00-10K $ კომპლექტაციის და წლების მიხედვით
მუსტანგი ოდნავ ნაკლები ღირს და რაოდენობრივადაც ბევრი იყიდება აუქციონებზე.
პ.ს. გაითვალისწინე ისიც რომ კამაროს დაშლილები თბილისშიც და დაჟე ბათუმშიც იჩითება, მუსტანგის არ შემხვედრია.
This post has been edited by KIL-013 on 10 Mar 2017, 14:24