2.0 მატორი (XU10)
კონდიციონერი
კლიმატკონტროლი
ალუმინის დისკები.
4 ელ. შუშა
აბს და ჰიდრავლიკა რა თქმა უნდა

13 კუბიანი
მეოთხე) თაობის გაზით.
უჟანგავი მანქანაა.
ფოტოები
» სპოილერის ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ «
13 კუბიანი მეოთხე თაობის გაზით.
ზეთს ვცვლი 4000კმ ზე. ვასხამ 5W40 სინთეთიკას, 25 ლარი ღირს ლიტრა მაგრამ მე საბითუმოდ ვიღებ, ზეთის ფილტრი Mann ის ფირმის, 15 ლარი ღირს ავტობანში, ახალი დაყენებული მაქვს შეგიძლიათ ნახოთ.
ძრავი სარკესავითაა შიგნიდან. ბოლოს 300 კმ ის წინ მოუწია შეცვლამ ანუ ფაქტიურად ახალია, კარტერიც ჩამოვიღე 1 თვის წინ და გავაპრიალე, ამდენწლიანი ხმარების შემდეგ ზეთი თავის კვალს ტოვებს და გასუფთავება უნდა.
კარობკაც გამოვრეცხე და ზეთიც შევცვალე იმით რაც კატალოგში ეწერა, GL4 დაშვებით, ესეც 25 ლარი ლიტრა.
ამ ყველაფერს ძალიან ცოტა აკეთებს, მაგრამ მე ჩემი მუღამები მაქვს.
სვეჩები NGK ები ამერიკიდან ჩამოვიტანე რაც ქარხნიდან გამოყვა, სხვა არ დავაყენე პრინციპულად, ეს 3000 კმ ის წინ.
http://www.rockauto.com/en/parts/ngk,2288,spark+plug,7212მოკლედ სერვისის მხრივ არაფერი აკლია ამ მანქანას, ყველაფერ საუკეთესოს ვასხამ, დანარჩენი დეტალები ტელეფონზე.
ფასი 1100$ და ვერ დავაკლებ ვერაფერს, კონკრეტული საქმისთვის მინდა და ზუსტად ამდენი მჭირდება.599 01 19 70 This post has been edited by zviiigo on 10 Jun 2017, 18:26