სალამი დაინტერესებულ ხალხს.
მყავს Opel Vita B 2000-წლიანი ავტომატიკა 1.4 16V შავი სალონი, კონდიციონერი, ცენტრალური საკეტი ( Bosch ორიგინალი ), ელეცტრო სარკეები, სარკეების გათბობა, ელექტრო შუშები, 4-აირბაგი ( 1-რულზე 1-ტორპედოზე 2-წინა სავარძლებში ) ფერი-ლურჯი 8/8 გარბენი 109.000 ( ორიგინალი რა თქმა უნდა )
ჩვეულებრივ კორსასთან შედარებით ბევრად ძლიერია. ვისაც არ სჯერა დავუმტკიცებ. 2.0-ასტრა ვექტრის ნაწილები უყენია უმეტესად რის გამოც გამძლეობა ბევრად მეტი აქ.
მანქანა არის იაპონიიდან ჩამოყვანილი. მე ვიყიდე როცა ჰქონდა გარბენი 44.000-იმის მერე ჩემს ხელშია. ვუვლი ბავშვივით. მაგაარი უღალატო მანქანაა. არც ქორწილში შეგარცხვენს ! და არც ოჯახს გაგაყიდინებს.
4-წელი ხდება რაც ჩემს ხელშია და ამ გარბენის გარმავლობაში 2-ჯერ შევცვალე კალოდკები წინ, ერთხელ უკან. წინ შევცვალე წპორნები, ჩავაპრესინე ნაკანეჩკინები და შარავოები ( კარგი ხარისხები ვერ ვიშოვე და მაგიტო ) 2-ჯერ შევცვალე კარობკაში ზეთი 1-ჯერ შევცვალე სალონის ჰაერის ფილტრი. ძრავის ზეთი თავის ფილტრითა და ჰაერის ფილტრით იცვლებოდა 8-10.000-გარბენზე. მარჯვენა მხარეს-წინ და უკან შევცვალე პაჩებნიკები
+ შეცვლილია რადიატორი, პომპა, ზუბჩატი რემენი თავისი როლიკებითა და დამჭიმით, + პომპაც 2017-წელს. წინა თვეში შეიცვალა სვეჩები, ზეთი, ფილტრები.
კიდევ წინ რამოდენიმე თვის უკან დავაყენე გაზა-მასლენნიე ამორტიზატორები როგორც ქარხნულები იყო და არა ჩინური. უკანები იდეალურებია.
სალონს რაც შეეხება რულია შესაცვლელი ( ხელი მაქ ეგეთი რა ვუყო, ვანადგურებ რულებს ) დალშე სალონში ქიმწმენდა გაკეთებული არაა არასოდეს. მოდით და ნახეთ როგორი სალონი აქ. არც გაცვეთილია, არც გამოხეულია და არ ჩაბინძურებული. გესიამოვნება რო ჩაჯდები. მწეველი ვარ მარა სიგარეტი არ მომიწევია მანქანაში ...
საბურავები წინ ფაქტიურად ახლები ( Nokian Nordman SX R13 ) უკან მეორადები M-S ( შესაცვლელია წესით მარა პროტექტორი აქ ნორამალური )
დისკები არის IRMSHER-გერმანული ქარხნული 2000-წლიანი იქედან მოყოლილი. კაროჩე ეს რაც კარგი აქ ხაზი გავუსვი
მინუსები აქ რა თქმა უნდა მარა ისეთიც არა რო ვინმემ 1200-1300 დოლარი მაკადროს ამ მანქანაში. მე ვიცი რა მანქანებიც იყიდება ამ ფასებში ასე რომ აზრი არ აქ გაუბედურებული მანქანების შემოთავაზებას.
დეფექტი ჰქონდა ამ მანქანას კუზაოზე და გამოსწორებულია. მე ეგრე ვიყიდე, მიუხედავად იმისა რო ვიცოდი რაც სჭირდა. რეალურ მსურველს პირადად როცა ვნახავ მაშინ დაველაპარაკები. გამოსწორებულია დეფექტი კარგად !!! ხო კიდე კონდიციონერის დასატენი პიპკაა გამოსაცვლელი. სუ გამეპარა ფრეონი, დანარჩენი იდეალურია.
გარედან აღენიშნება ნაკაწრები, კაპოტზე ნაკენჭურები, 1-შეღუნული ( ცივად 100%-გამოვა ) შიტოკი-კრილო შესაღებია. ჟანგს ან სიდამპლეს თუ უპოვით კუზაოზე ამ მანქანას შევაბერდები თქვენს ჯინაზე

პერეხოდებში რო გაიკრასკოს თავს დავდებ ესეთი მოვლილი კორსა არ ივლის თბილისში B-კუზაოებზე მაქ საუბარი. თუ არ გავყიდე ან გავცვალე ავასრულებ კიდევაც
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
გაცვლა მაწყობს BMW e34 e36 e39 e46 მხოლოდ მექანიკა და მხოლოდ ბენზინი, ან გაზი/ბენზინი. საჭეს მნიშვნელობა არ აქ.
Opel Astra Bertone ან G მექანიკა, რაც უფრო დიდი კუბატურით მით უკეთესი. რემნიანი ძრავით იყოს ოპელი.
მთავარია იყოს მოვლილი მანქანა. თუ ექნება ხელი შესავლები ეგეც არაა პრობლემა. შეიძლება ფულიც დავამატო. სხვას რავი თუ საინტერესოს რაიმეს შემომთავაზებთ შეიძლება ვიფიქრო. კაროჩე 4-წელია მყავს და არ მინდა შევაბერდე. რამე საინტერესო მინდა 4-კარიანი. ცეცხლი მანქანა ან კომფორტული მამა-ძია მანქანა. კორსაც წავა 1.6 1.8 2.0 - 16V მექანიკა
MYauto-ზე არ მიდევს განცხადება მიზეზი ისაა რო ტვინის ტყვნა მეზარება და + მინდა კარგი პარტონი ვუშოვო. მეცოდებასავით
* * *




* * *
კაროჩე ბევრი რო არ ვატრაკო დაჯერი აირე, უღალატო ჯიგარი მანქანაა. ეძებს პატრონს ჩემზე უკეთესს. თუ იპოვის ხო თუ არა და მეც არ მაბრაზებს. ყველაფერი დაწვრილებით მიწერია რო ზოგადი შთაბეჭდილება მაინც შეექმნას ადამიანს * * *
კინაღამ დამავიწყდა. კატალიზატორიცა აქ. მარცხენა რულის სბორკაც და გაზის აპარატურაც. გააჩენია შემოთAვაზებას. იმის მიხედვით მოჰყვება ბონუსები

ორიგინალი პიონერიცა და Boss-ამერიკური დინამიკებიც თავისი პიშალკებით.
This post has been edited by e36m3 on 2 Feb 2018, 22:46