დოლარი უნდა მეწეროს ჩაასწორე მოდერ
აუდი ა 4 ..მარცხენა საჭე, ბენზინი. 1.8 ტურბო ტიპტრონიკი. 1.8-მ არ მოგატყუოთ, ტურბოთი ისე კრეფს შეუძლია ტრასაზე 2.8-იანი მარტივად გააფარჩაკოს.
1999 წლის
ტყავის სალონი, სავარძლის გათბობა, სიგნალიზაცია, ელ შუშები, ცენტ. საკეტი, ორიგინალი მაგნიტოფონი ( სიდი ჩეინჯერს მოვაყოლებ), მილიონი ბალიში, დიდი საბარგული თავისი საცავით და გადასაწევი უკანა სავარძელბით...მოკლედ, ყველაფერი აქვს კომფორტისთვის.
კარობკის ზეთი ერთი თვის შეცვლილი იქნება, მატორის ზეთიც მაგ პერიოდში შევცვალე, აკუმლატორიც რამდენიმე თვის წინ ვიყიდე( მოქმედ გარანტიას მოვაყოლებ)..გიტარებიც ახალი შეცვლილი მაქვს., პერედოკზეც მიხედილია.
ახლა რაც შეეხება უარყოფით მხარეებს.
უკან, მარჯვნივ საღებავი აქვს აქერცლილი და ეს ბოლო თვეა მარცხენა ყუმბარა მაგრად მოხვევის დროს ხმაურობს (თუმცა თუ არ აცეკვებ მანქანას, 1 წელი მასე ივლის უპრობლემოდ)...ორივეს ერთად 150 ლარში გავაკეთებინებ ნაცნობ ხელოსნებს, ოღონდ თუ ორივე პრობლემას მოვაგვარებ კაპიკი არ დააკლდება, თუ ამ ხარვეზებით წაიყვან 150 დოლარს დაგიკლებ. კიდევ რამე ისეთს თუ აღმოაჩენთ, რაც მე არ ვიცი, ფასსაც შესაბამისად დაგიკლებთ.
ახლა გაყიდვა არ მომინდა ისე დავწერე

სოფელში სასიარულოდ ცუდი გზებისთვის მენანება უბრალოდ და ახალი მინდა, თორემ ტრასაზე სასიარულოდ კანფეტია.
P.S. ამ მანქანაზე უვიცი ხელოსნები გეტყვიან, რომ კარობკა უტრაკებსო, მაგრამ თუ ზეთს დროულად გამოუცვლი ჯიგრულად იქნება. ზეთი კიდევ როგორც აღვნიშნე გამოცვლილი მაქვს და საუკუნე დაისვენებ. ჩვეულებრივ გადააქვს კარობკას. მულტიტრონიკზეა მგონი აწყობილი, რომ ბევრი არ დაწვას. კარგ მანქანას კარგი მოვლა უნდა და პირველიდან ეგრევე მეოთხეზე რომ გადაატანინებ, მადლობას არ გეტყვის კარობკა
მანქანა სენაკში მყავს, მაგრამ ახლომახლო წაყვანაში არ იქნება პრობლემა...აქ თუ ჩამოხვალთ და გასაღებს ჩაიბარებთ, ოჯახის სახელით კაი პურმარილი ჩემზე იყოს
This post has been edited by Rammstein on 8 May 2017, 13:54