მყავს, ვტანჯავ, სახეს ვაძრობ, მაგრამ დამცინის და მამასხარავებს, არ ფუჭდება ოხერი

... მარტო წელს რაჭა-ლეჩხუმი, სამეგრელო, ზემო სვანეთი (უშგულშიც გადავედი ამით 5 კაცით), შატილი-მუცო, აბუდელაური მთლიანად შემოვიარე... 40 გავატარე რაც მყავს წელიწადნახევარში და კალოტკები შევუცვალე მარტო, დაცვდა იაპონიიდან ჩამოყოლილები
ძრავი (ყურადღება მიაქციე, თუ რემენზეა, თავის დროზე უნდა შეეცვალოს), კარობკა, სავალი ნაწილი, ძალიან გამძლე აქვს.. სალონი ცოტა პატარაა, თუმცა უკანა სკამი სლაიდია და დადის წინ და უკან, იდეაში საბარგულის გადიდება-დაპატარავება მოსულა რა, პლიუს ზემოთ აკეცვის ფუნქციაც აქვს, პატარა სატვირთოდ კეთდება წამებში... წინა სკამებიც გადადის უკან, სწორდება და 2 კაციან საწოლად კეთდება მანქანა ძალიან მარტივად... ძალიან პრაქტიკული მანქანაა.
ფიტიც მყოლია და მარტო ვიზუალით (გემოვნბის ამბავია) და დიდი საბარგულით ჯობია კოლტს (1.3ებს გიდარებ ერთმანეთს). დანარჩენი რაზვაროტი, ელექტრო ჰიდრავლიკა, კარობკა, ძრავი, სავალი ნაწილი, ყველაფრით კოლტი წინაა ფიტთან შედარებით. არც 8 სვეჩი და 8 ბაბინა 4 ცილინდრზე, არც კარობკის კანკალები, არც პადმატორნები, არც სტერჟინები, არაფერი არ აწუხებს ვაფშე...
აგია ცხოვრება სიმონ???...