2011 წელს G Star-ის გამოფენაზე ნც სოფტმა გადადგა მოულოდნელი ნაბიჯი და დააანონსა ცნობილი თამაშის, Lineage ის მესამე ნაწილი.დიახ ეს იქნება მესამე ნაწილი და არა რამე დამატება.

Lineage Eternal: Twilight Resistance მოვლენები ვითარდება 200 წლიანი ბრძოლების შემდეგ რომელიც თქვენ იხილეთ ამ თამაშის პირველ და მეორე ნაწილში. ბოლოს და ბოლოს სამყაროს დაეპატრონა შავი ძალები და ახალგაზრდა გმირები ცდილობენ გამოასწორონ არსებულია სიტუაცია.

პირველ ეტაპზე ნც სოფტმა დააანონსა 3 კლასი,რომლითაც მოთამაშეებს შეეძლებათ თამაში. აქვე დავძენ, გამომდინარე იქიდან რომ თამაში ჯერ არის მუდვივად განახლების სტადიაში, მომავალში შეიძლება კიდევ ვიხილოთ კლასების დამატება.
მოკლედ როგორც ავღნიშნე დღეს მოთამაშეებს შეუძლიათ ითამაშონ 3 კლასით:
Warrior
Mage
Elemental Archer
ქვემოთ ვიდეოში შეგიძლიათ იხილოთ თამაშის გეიმ ფლეი ამ კლასებით.
http://www.youtube.com/watch?feature=playe...e&v=B8JODZXpvkAაგრეთვე მინდა ავღნიშნო რომ იზომეტრიული ხედვა კამერის არის დიაბლოს ვარიანტში უმეტეს წილად,მაგრამ დეველოპერებმა აღნიშნეს რომ ყველაფერი არის გაკეთებული 3 D ში. ახლო მომავალში უფრო მეტ ინფორმაციას მივიღებთ ალბათ ამის შესახებ რადგანაც ზოგჯერ კამერის ხედვა იცვლება,მაგალითად ასადებზე.
აგრეთვე ნც სოფტმა შემოვგვთავაზა სულ ახალი კომბატ სისტემა Drag-and-Hold,რომელიც დღემდე არცერთ ონლაინ თამაშში არ გვხდება. რომ ზუსტად გაიგოთ რას მოიცავს ეს ახალი კომბატ სისტემა,ჯობია უყუროთ ზემოთ აღნიშნულ ვიდეოში. როგორც დეველოპერების თქმით გამომდინარე აქიდან ტამაშის დროს დატვირთვა მაუსზე იქნება 70% ხოლო ქეიბოარდზე 30%.

ეს არის სრული ინფორმაცია რაც არსებობს დღეს დღეობით.
აგრეთვე ამ თემას დავამატებ ინტერვიუს რომელიც G star 2011 ის ფრესკომფერენციაზე იქნა გაჟღერებული.
თუ შეგიძლიათ რომ გაგვიზიაროთ,რატომ იქნა არჩეული Hack&Slash როგორც ჟანრი Lineage Eternal-თვის? სინამდვილეში მინდა გითხრათ რომ,კონკრეტული Hack&Slash-ის სიტემა რომეიცაა განკუთვნილი Lineage Eternal-თვის,განსხვავდება დიაბლოსა და სხვა თამაშების Hack&Slash სისტემისაგან. Lineage Eternal ეს უფრო მეტია ვიდრე Hack&Slash თამაში. რომ გადარჩეთ ძალიან დეტალურად უნდა ფლობდეთ Attack, Defence, Evasion. აგრეთვე ავღნიშნავ რომ ტემპი და რითმი განსხვავდება Hack&Slash თამაშისგან. მე უბრალოდ გეტყვით რომ,აარსებულ ჟანრებში უფრო მეტად გავს Hack&Slash-ის სისტემას.
Lineage Eternal იქნება MMO ინსტანსების(დენჯენების) გარეშე? მთლად ესე არ იქნება. თამაში იქნება ინსტანსები რომლებისაც მოტამაშეები გამოიყენებენ თავიანთი Story Quest ის გასვლილას და დამოკიდებული არ იქნება სხვა მოთამაშეებზე.
(ანუ მე როგორც მიხვდი სოლოზე იქნება ინსტანსები და ისიც კომპეიგენ ქუესტების გასასვლელად.) საბოლოო ჯამში მინდა გითხრათ რომ Lineage Eternal იქნება ორიენტირებული ჯგუფურ კონტენტზე და იქნება ყველაზე საინტერესო მთელ თამაშში.
მასიურ ბრძოლებს თუ ვიხილავთ? როგორც წინა 2 სერიაში იყო. რათქმა უნდა იქნება და ეს არის მთავარი აზრი. რას შეეხება სასახლეების აღებას (ასადებს) როგორც წინა 2 ნაწილში იყო,ამაზე ჯერ ვფიქრობთ შევითანოთ თუ არა. აგრეთვე განხილვა მიმდინარეობს გავაკეთოთ თუ არა პვპ სპეციალურ ზონებში სასასხლეებთან..... მოკლედ ერთი სიტყვით რომ გითხრათ Lineage Eternal ძალიან განსხვავებული იქნება Lineage 2-გან.
თამაშის სეთინგები როგორი იქნება?როგორც დანარჩენ ნაწილებში იყო,ყველაფერი ვითარდება ისევ ადენში. ისტორისს მიხედვით ჯერ იყო Lineage 2 და შემდეგ მოყვა მას Lineage და ამის მერე Lineage Eternal . აგრეთვე იქნება დამატებული რათქმა უნდა ახალი რეგიონებიც.
რას გვეტყვით კლასებთან დაკავშირებით? ჯერ არის 3 კლასი და ვფიქრობთ რომ კიდევ დაემატება 2 ან 3.
PK სისტემა როგორი იქნება?წინა სერიებში იყო ისეთი ადგილები სადაც იყო PK აქტივობა. ეს გეიმფლეის ნაწილი აუცილებელია თუ არა, მოთამაშეები ძალიან ხშირად ამაზე დაობენ. ჩვენ გვგონია რომ PK სისტემას მოაქვს დიდი რაოდენობით ემოციები მოთამაშეებისატვის,გამომდინარე აქიდან Lineage Eternal -ში იქნება ტერიტორიები სადაც შესაძლებელი იქნება თავისუფალი PK სისტემა.
რა შეგიძლიათ გვითხრათ რასებთან დაკავშირებით?ამ ეტაპზე თამაში შესაძლებელია მხოლო HUMAN რასით. ჩვენ დიდ ყურადღებას ვაქცევთ მოტამაშეებს შორის ბალანსს.
This post has been edited by alias333 on 14 Jul 2012, 23:43