მოკლედ ერთად რო მოვუყაროთ ინფორმაციებს თავი
10.5 კილოვატსაათიანი აკუ აქვს და რის ხარჯზე გადის 50 მილს ეგ ვერ გამიგია

ლიფი იგივე ვარიანტზე 13 კილოვატს ხარჯავს 100 კილომეტრზე.
24 იანით გადის 185 კილომეტრს
30 იანით გადის 220-ის ფარგლკებში
ახლა ნახმარი მანქანები როგორც წესი ჩვენთან 2013-15 წლების ძირითადსად საშუალო მდგომარეობაშI გადიან 120 კილომეტრს და დიდი ბატარეით სადღაც 140 მაქსიმუმ.
სწრაფდამტენი აზიანებს ელემენტს ეს ყველამ იცის
რაც შეეხება ვოლტს მაგას სწრაფდამტენზე არც არავინ შეაერთებს, ბენზინის ჩაზსხმა ურჩევნია კაცს ვიდრე ლოდინი თUნდაც 30 წუთი, ღამით დასატენად კიდევ სახლშI სწრაფდამტენს არავინ დაამონტაჟებს.
ანუ გამოდის რომ იგივე 2013-15 წლიანი ვოლტის აკუ ალბათ 10-ჯერ უფრო ჯანმრთელია ვიდრე იმავე წლის ლიფის.
პლიუსი ის აქვს, რომ შOრ გზაზე უპრობლემოდ წახვალ, ან უცებ თU დაგავიწყდება ღამით შეერთება დასატენად ბენზინს ჩაასხამ და არ დარჩები წაუსვლელი კაცი.
ქალაქშI სამოძრაოდ ყველას ეყოფა 60-70 კილომეტრის საკმარისი ელემენტი.
მაგრამ მაგრად მიკვირს როგორ გადის უბენზინოდ ამდენს როცა 10.5 კილოვატსაათიანი აკუ აქვცს და თან ლიფზე მძიმეა მანქანა

პრინციუპშI რო დათვალო 14 კილოვატსაათი ხარჯი ამ მანქანისთვის წონის გათვალიუსწინებით რეალური უნდა იყოს, 10.5 რო გაყო 14 კილოვატზე კი გამოდის სადღაც 75 კილომეტრი, ანუ ეს იდეალური ელემენტის შემთხვევაშI ახალ მანქანაზე, იმის გათვალისწინებით რომ სიცოცხლის განმავლობაშI მაგ მანქანაზე სწრაფდამტენით შეიძლება 2-4 ჯერ ესარგებლა ვინმე რეგვენს გამოდფის რომ კარგ შემთხვევაში 70 კილომეტრამდე გაქაჩოს.
მაიავტოზე რამდენიომე ამოვარჩიე და დავურეკე, ყველამ მითხრა 50-60 კილომეტს მატარებსო, სადღაც რეალობასთან კია ახლოს მგონი.
და თან საკმაოდ კარგი მონაცემი ჩენს.
ისე ვინმემ იცით პლაგინ პრიუსს რისი ტრაკი აქვს?
რამდენს გადის ერთI დატენვით უბენზინოდ ნეტავ?