miishooo911.9 დიზელს თუ იყიდი მთლად უკეთესი იქნება, გინდა 8 კლაპნიანი იყოს, გინდა 16, უბრალოდ 16 კლაპნიანი უფრო ადვილად კეთდება, მაგარი გამძლე ძრავია, 5 სიჩქარიანიც და 6-იანიც მაგარი კარგი კოლოფებია. 2002 წელს 16 კლაპნიანი 140 ცხენით იყო, მერე 150 მარა ერთი ხუია ორივე. 8 კლაპნიანის ცხენები არ მახსოვს, + მაგარი ეკონომიურია. 156 2.4 10v მექანიკა 5-იანი, თბილისში 7.5 ლიტრს არ ცდება, თავის საცობებით, კლიმატით და ამბებით, სიარულს გააჩნია ქვემოთაც ჩამოხვალ. ნუ შუქნიშნიდან-შუქნიშნამდე გარბენები რათქმაუნდა ამ წვაში არ მოხერხდება