#52641850 · 3 May 2018, 12:47 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
დემეხმარეთ ბიძიებო..
სეატი მყავს, მაგრავ იგივე გოლფ 4-ა
ძრავა 2.3 ვ5 150 ცხენის ძალიანი
2 პობლემა მაქვს
1. "ფეჩი" არ უბერავს ცხელს.
რადიატორი არ (აღარ) უშვებს, თერმოსტატი მუშაობს, ანტიფრიზი ნორმაზეა, ჰაერს უბერავს, მაგრამ ცივს sad.gif
ჩემი აზრით, ფეჩის რადიატორი ვერაა, სალონში წყლის ჩხრიალი მესმის ხოლმე, მარა არ მინდა ტყუილად ვიყიდო, არადა რომ დავშალო, მთელი ტორპეტოა მოსახსნელი მგონი, სალონსა და კაპოტს შორისაა და ტყუილად რომ დავშალო წნევა დამრტყავს biggrin.gif ...
მაინტერესებს რამე ნასოსი თუ აქვს რმელიც წყალს ჩვეულებრივი რადიატორიდან ფეჩისაში გადასტყორცნის, ჯერ ის ხომ არ გამომეცვალა მეთქი...
2. ძაალიან ბევრს წვავს, პენსინერული სიარულით ქალქში 17-18 ტრასაზე 11-12... ამაზე ნაკლებს მარტო დაღმართზე წვავს biggrin.gif
რა გავაკეთო?
პერებოი არ ვიცი როგორ ამოვიცნო sad.gif გაწევა ჩვეულებრივია (მამაჩემის ჟიგულზე პერებოის დროს გაწევა აკლდებოდა ხოლმე ასე მახსოვს biggrin.gif )
საქართველოში არ ვარ, ხელოსნებს არ ვენდობი + ძალიან მეძვირეები არიან, მეთვითონ უნდა მოვაგვარო როგორმე. პლასტმასის კარობკის გამოცვლა, სადაც თერმოსტატი ზის 300 ევრო დამიფასეს. ცოტა კი ვიწვალე, მარა საბოლოოდ 30 ევრო დამიჯდა თავის ახალი თერმოსტატიანად და ყუთიანად sad.gif
რა ჯანდაბა ვქნა...
სვეჩებს გამოვუცვლი თუ აზრი აქვს, კიდევ?
--------------------
ღმერთო მაღალო
მოტყანი ყველა ცრუმორწმუნე, ცრუღმერთის მადიდებელი
მოტყანი და წაიყვანე, ან წაიყვანე და მერე მოტყანი!!!
ეს ქოცმადიდებლები უბრალოდ მოტყანი, აქ დატოვე თუ გინდა...
გიორგი მხარმტყვნელი.
|