სალამი ყველა დაინტერესებულს. კაროჩე ვყიდი W210-ს 2.4 1999-წლიანს. იაპონური მარჯვენასაჭიანია. პლიუსებსაც და მინუსებსაც თამამად ჩამოვწერ. დაინტერესებულებს დეტალურადაც ვუპასუხებ. გაყიდვის მიზეზი ისაა რომ ამ მანქანის შესაძენად და მოსახოდად ავიღე სესხი, სამწუხაროდ იმ კონდიციამდე ვერ მიმყავს რო ბოლომდე ვიკაიფო ამ მანქანით. ანუ ფინანსური პრობლემის გამო ვყიდი.
ქარხნული ელეგანსია ოღონდ ავანგარდის პრუჟინებზე სავარაუდოდ რასაც მე დავაკვირდი. ამ მანქანით შეძენის მერე გავლილი მაქ 1900-კილომეტრი.
139800-ზე შეიცვალა ყველა სვეჩი
ძრავის ზეთი ( 8-ლიტრი Finke "Aviaticon Unique LL 10W-40" )
ჰაერისა და ზეთის ფილტრები
შევცვალე 2-ბაბინა
შევცვალე ვოზდუხამერი
გავაკეთე რულავოი ( ზეთი გასდიოდა )
გავაკეთე ხადავოი მთლიანად ( საკმაოდ ბევრი რამ შევცვალე, დეტალურად შემიძლია ჩამოგითვალოთ )
გავასწორე დისკები
დავაყენე ხარისხიანი კარგი საბურავები
სალონს ქიმწმენდა გავუკეთე
შევცვალე წინა და უკანა ფარებში აბსოლიტურად ყველა ნათურა ( 25-ზე მეტი აქ ცნობისთვის )
დავაყენე ახალი გაზის ინჟექტორები და ფილტრი 180-ლარი დამიჯდა
კიდე ძაან ბევრი წვრილმანი დეტალი შევუცვალე და ხოდში მოვიყვანე.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
მინუსებს რაც შეეხება მოხვეულზე ტრასაზე ღუღუნებს ოდნავ წინა მარცხენა სტუპიცის პაჩებნიკი, და მარცხენა უკანა ბალკის რეზინა არის დახეთქილი. არცერთი ხელს არ უშლის გადაადგილებას და საგანგაშო შესაცვლელი არცერთი არაა. მე ვარ პრეტენზიული და დაკვირვებული თორე ბევრი ვერც მიხვდება
+ გაზზე კონდიციონერს რო ვრთავ პერებოი ეწყება. ბენზინზე იდეალურია. რასთანაა დაკავშირებული ჯერ ვერ გავიგე.
წინა მარცხენა ტუმანნიკში ლამფუჭკა ჩავსვი და დაიწვა სავარაუდოდ. რატო არ ვიცი, არ შემიმოწმებია
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ძარა 90 %-ქარხულ კრასკაზეა რაც არ უნდა გასაკვირი იყოს და ერთი წერტილი ჟანგიც კი არ აქ. სალონი იდეალური თავისი წლოვანების გათვალისწინებით. არსაც არაა გახეულ გამოხეული. სუფთა და მოვლილია. ყველა შუშა, ყველა კარი ქარხული უყენია. ძრავი იდეალურად მუშაობს. ასევე კლიმატიცა და სხვა მოწყობილობებიც რაც გააჩნია.
ელექტრო ფარდა, კეცვადი სარკეები, 12-დისკიანი ჩეინჯერი, AUX, კლიმატკონტროლი, მემორებიანი სავარძლები და რეგულირებადი საჭე, სავარძლების გათბობა, სარკეების გათბობა, ელექტროშუშები, გიდრავლიკა, ბორტკომპიუტერი. ( არ დამეზარა ამის დაწერა იმიტომ რომ მერე ვიღაცამ დემოკრატიული ფასი არ ამიგდოს )
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ვიზუალურად ესაჭიროება წინა შიტოკის შეკეთება და შეღებვა, უკანა შიტოკის მხოლოდ შეღებვა. წინა მარცხენა კრილოს შეუღებავად გასწორება. საღებავი და კრილოს კუთხე დაზიანებული არაა.
* * *











ბოლო სურათები ცუდი კამერით მაქ გადაღებული. რეალური ფერი პირველ სურათებში ეტყობა.
ფასი 7300-ლარი This post has been edited by e36m3 on 14 Jun 2018, 23:01