lomsa2012 წლს ვიყავი ასე იყო მაშინ
1 ) ქართულ მხარეს გაივლი არაფერი ერთ შემოიხედავენ , მძღოლი უნდა იჯდეს მგზავრი სადაც სხვები გადიან ტერმინალზე იქ უნდა წავიდეს მერე შეხვდებით
2) მანქანის მესაკუთრე უნდა იყოს საზღვარზე ან გენერალური მინდობილობა უნდა დაგიწეროს და ეს უნდა თარგმნო თურქულად და ინგლისურად აუცილებლად. ისე იქით დაჯდეს შეუძლია სხვასაც არაა პრობლემა.
3) როგორცხი თურქეთის გასასვლელ საბაჟოს მიადგები ეგრევე მოგთხოვენ "" სიკორტა"" ასე ეძახიან, ეს არის ავტო დაზღვევა როგორ მაშინ ამიხსნენს და მის გარეშე არ შეიძლება ღირს (ღირდა 60 ლარი) და ვადააქვს 3 თვე (ქონდა )
4) მაშინ 2012 წლს თურქეთში საწვავი ღირდა 5.5 5.6 ლირა მაშინდელი კურსით სადღაც 4 ლარი და თეთრები გამოდიოდა ჩვენს ფულზე ძალინ ძვირია აი ძალიან საწვავი, სარპის ლუკოილზე პოლნი უეჭველი.
5) სადაცარუნდა დაააყენო მანქანა იმათი სითი პარკი გაჯარიმებს და საძრვარზე გადაიხდი ყველაფერ, თუ იქევ დაგხვდა დამჯარიმებელი ანგარიშწორება ადგილზეა ჩეკს ამოგირტყავს საზღვრამდე უნდა შეინახო
დალშე მეტი მე არ მახსენდება ჯერჯერობით თუ რამე დავწერ .
არაფერს ელოდე არაფრისგან.
© უილიამ შექსპირი
© ONLY YOU AND YOU ALONE CAN CHANGE YOUR SITUATION DON'T BLAME IT ON ANYTHING OR ANYONE