#53870324 · 1 Dec 2018, 23:57 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
toyota12345 პირველი თაობა მყავდა 2 წელზე მეტი და ეხლა მეორე მყავს, ორივე 1.3. ორივე კუზაო ვარიატორები გამოდის მხოლოდ. ძველ კუზაოს 1.3-ს ქონდა 8 სვეჩი. ახალს ძრავი გაუმჯობესებული აქვს, ვიტეკია და 4 სვეჩი აქვს. შესაბამისად უფრო სწრაფიც არის, მაგრამ წვაშიც სხვაობაა დაახლოებით 0.5-1 ლიტრი. ვარიატორიც გაუმჯობესებულია და წინა თაობისავით დრაჟენია არ ახასიათებს. კომფორტით ორივე ერთნაირი ბრაგუნაა. მანქანის და სალონის ზომებიც თითქმის არ განსხვავდება. მოკლედ, შედარება რომ გავაკეთო წინა თაობასთან მინუსები აქვს: წვა (მცირე სხვაობით ქალაქში და ტრასაზე თითქმის იგივე) და ნაწილები შედარებით ძვირი ღირს (ორივე ერთნაირად ვირია და არც ფუჭდება). პლიუსებია: უფრო სწრაფია, რბილი რული აქვს ძალიან და კომფორტული სატარებელია.
Nemiroff მართალია, ჰიბრიდის 1.3-ს ყველა ემდურის ზეთის ჭამაში. ჩვეულებრივ ძრავს, არაჰიბრიდს ეს პრობლემა არ აქვს
|