ამორტიზატორი თუ შესაცვლელა შენითაც ნახავ ასე თუ ისე. დააწექი საბურავთან ახლოს ზემოდან მაგრად მანქანას რამდენიმეჯერ და გაუშვი უცებ ხელი. თუ უცებ გაჩერდა და არ გააგრძელა მოძრაობა ძარამ, ნორმალურია ამორტიზატორი. თუ ხტუნვა გააგრძელა საგრძნობლად (მხვდები წესით), მაშინ შესაცვლელია.
უკანები თუა შესაცვლელი, მოსახვევში ტრაკის თამაში იცის. იამკაში ჩარტყმისასაც გარკვეულ სიჩქარეზე არასტაბილური იქნება უკანა ნაწილი.
და ხელოსანს თუ აჩვენებ ყველაფერს ჯობია
ხმაური და ბრაგა-ბრუგი უფრო სხვა დეტალებმა იცის, კაკუნი კი ჩვევია ამორებს .
NGK, DENSO.
https://forum.ge/?f=56&showtopic=34918310&st=795