დისკზე ჩაიწერე და ეგაა რაუნდა
ძრავს აქვს მნიშვნელობა რათქმაუნდა ცილინდრებსაც,რატიპისაა,ტურბინიანია თუ ატმოა ყველას სხვადასხვანაირი მიდგომა უნდა
4 ცილინდრიანი ვ8 ის ხმას ვერასდროს აიღებს ,ვ10 კიდე სუსხვა ხმა აქ,6 იანს სხვა და ა.შ.
მარა ძრავებშიც არი სხვაობები შეიძლება ორივე 6 ცილინდრიანი იყოს მარა ერთი მარკის ძრავს ბევრად კაი ხმა ქონდეს ,სუბარუ,სკაილაინის 6 ცილინდრიანებსაც კაი ხმა აქ, ეგეთ ხმას სიტყვაზე გერმანელის 6 ცილინდრიანი ვერმოგცემს უმეტესად
ასევე ვიხლოპი
რომელიც უნდა იყოს გათვლილი კონკრეტულად იმ მოდელზე,ტრუბების სიგრძე,თითოეულ გადაბმას,დიამეტრს ,რა ტიპის რეზონატორებია ყველაფერს უდიდესი მნიშვნელობა აქ და დეზლა ხმას როიღებენ უყენიათ კონკრეტულად იმ მანქანაზე გათვლილი ვიხლოპი თავიდან ბოლომდე რომელშიც ეს ყვეაფერი გათვლილია და საკმაო თანხებსაც იხდიან
2-3 და 10-11000$ ებსაც
მანდ ხარისხზეა და ჟღერადობაზე თორე მაღალ ხმას ყველა მანქანიდან მიიღებ
მაღალი ხმა არნიშნავს კარგ ხმას..მაღალ ხმას აგერ ბალგარკა და დრელებით რო დირკავენ ისენიც იღებენ მარა საშინელი ხმა აქ და კილომეტრიდან ეტყობა ელიავა წუნინგი
ზოგი იღებს და აყენებს ბრენდ ბაჩოკს,ის ბაჩოკი გათვლილია კონკრეტულ მოდელზე ,ვიხლოპის სიგრძე და დიამეტრზე ,მაგარია შეიძლება უმაგრესი ბაჩოკი იყოს მარა როიღებ და აყენებ აი სუსხვა ხმა აქ ,ბევრი მინახია გინდა სუპერსპრინტი გინდა სხვა ბრენდ ბაჩოკს დააყენებენ მაგარიაო და მაგარი ბანძი პრუწუნა ხმა აქ.ბაჩოკი კი ხარისხიანია მარა არაა გათვლილი ამისი მანქანის ვიხლოპზე,იმ სიგრძეზე იმ მოხვრებზე იმ რეზონატორებზე რაც ამას უყენია და იმ ტრუბის დიამეტრზე მაგიტომაც ვერიღებენ კაი ხმას თორე პრუწუნა და გინდა დიდი ხმის იღწევა უადვილესია
1-ამიტომაც ან უნდა იყიდო ბრენდი გამშვები კოლექტორიდან დაწყებული პაიპები და ყველაფრით ბოლო ბაჩოკიანად ,რომელიც გათვლილი იქნება სასურველ მანქანაზე დიამეტრიც,რეზონატორები და ყველაფერი
2-ან უნდა ააწყობინო
ხარისხიანი ერტიც ძვირია და მეორეც მარა შენით აწყობილი ნაკლები დაჯდება ბევრად მაინც უბრალოდ ოხრად დრო და ცოდნა უნდა
თითოეულ რეზონატორს დიდი მნიშნელობა აქ
დიამეტრს
გადაბმებს
გამშვებს
ბაჩოკს, შიგნიდან როგორაა მოწყობილი,სექციების სიმრავლე და სიდიდე,ბგერა როგადის რაცუფრო ახლოა კედელი უკან მალე ბრუნდება და იღებ ე.წ. ვისოკებს ანუ წვრილ ხმას,რაცუფრო შორსაა კედელი გვიან ბრუნდება ბგერა და იღებ ნიზკებს ანუ ბასიან ხმას,ასევე კედელსა და ტრუბას შრის ჩადებულ ი მასალის ხარისხი და სისქეს
უნდა დაარეგულირო კონკრეტულ მანქანაზე რასაც კაი დრო და წვალება უნდა
6 ცილინდრიან მ54 ზე მაგალითად მიჩალიჩია,3 დღე ვატარეთ ცდები დილიდან საღამომდე მხოლოდ ბაჩოკზე არდაუსვენია ხელოსანს,მ,მივიღე სასურველი ხმა ბასით მაქსიმალუარ რაც შეიძლებოდა იმ ძრავზე+სიმაღლეც სასურველი დავაყენე (რეგულირდება ხმის სიმაღლეც ) და ასევე წვრილი ხმა იყოს თუ ბასიანი მარა იტოგში კაი წვალება და ფულია,მარა რამდენიც შევადარე იგივე ძრავიანს თუნდაც სუპერსპრინტი ან რამე ბრენდი ბაჩოკით ამასთან შედარებით პრუწუნებდნენ.ამას დასტოინი ბასიანი ხმა ქონდა.მუღამზე ღირს იტოგში
VQ35DE ესეც 6 ცილინდრიანია მარა უმარტივესად ამოვიდა იმაზე ბევრად მაგარი ხმა
ხმის გარდა აუცილებლად გათვლილი უნდა იყოს წნევაც გამშვებში,თუ მეტი იყო გაწევასაც დაკარგავს და დახეთქავს კოლექტორებს ან პრაკლატკებს ან სადაც სისუსტეს ნახავს, თუ ძალიან ნაკლები იყო გაწევაზე იმმოქმედებს
პ.ს პრიუსზე აზზე არვარ დისკზე ჩაწერის გარდა არაფერი მომივიდა აზრად