ბიჭებო დღეს 105 დიდ ტალახებში მყავდა გაყვანილი
დიდ ლაფიან კალეაში ჩავარდი. ხიდებზე დავჯექი.
მარტო ერთი წინა საბურავი ედებოდა ოდნავ კედელს
დაახლოებით 10 წუთი ვაბუქსავე. წინ უკან წინ უკან, თავიდან 5 სანტიმეტრზე ტოკავდა მანქაან და მერე ბოლოს მაინც ამოვედი
ხოდა რო ამოვხტი ბოლოს და გახარებულმა სწორზე მოვაზანოსე
ხოდა როგორც გავაჩერე მანქანა კაპოტიდან საშინელი ორთქლი ამოვარდა
თავიდან ვიფიქრე რო წყალმა აადუღა თქო და 2 წუთიბსადღაც ხალასტოიზე ვამიშავე, და კაპოტიბრო ავხადე რადიატორის ზედა მხარე სულ გადახსნილი იყო შუაზე დინამოს შკიბზე რემნებიც დაწყვეტილი იყო და დიფუზოდიც დაიფშხვნა
მაგის მერე ჩავაქრე მანქანა და დაახლოებით ნახევარ საათში რო გადავწიე ზაჟიგანია ტემპერატურა ნორმაზე იდგა. 5 წამი გადავქოქე მატორი და ჩვეულებრივად დაიქოქა და ცავაქრე ეგრევე
ზეთი თითქოს არაა ფერშეცვლი
ხოდა რას ფიქრობთ გადარჩებოდა მატორი?

(( პრაკლადკა და გალოვკა გადარჩება? კალიცოები?

((
ბენზინივით მუშაობდა არადა ეგ ძრავი, საათივით
ძაან დაგრუზული ვარ

(((