ბოლოს და ბოლოს გამოჩნდა და ვიყიდე

და დაიწყო პროექტი ოქტომბრის ბოლოდან.
მანქანის მდგომარეობაზე ბევრს არ დავწერ, მაგრამ კუზაოს ძაან ცოტა კოროზია აქვს, დანარჩენი ყველაფერი საკეთებელია.
სხვათაშორის მანქანა გადასაფორმებლად რომ მიმყავდა შემხვდი JU777KI ფონიჭალის გზაზე, თბილისისკენ მოდიოდი და ინტერესით დააკვირდი ჩემ ახალ შენაძენს

ეხლა კარგად ვხვდები რამხელა შრომა გაქვს ჩადებული შენს მანქანაში

უკვე რაც მოვასწარი და გავაკეთე:
1. E36 - ჰიდრავლიკიანი "რულავოი"
2. E36 - 2.8 აპორნები
3. Z3 - სპორტული ამორტიზატორები
4. E46 - გიტარები
5. E36 - ტრავერსი
6. უკან სრულიად კომპაქტი
7. ამორტიზატორები - ვოლგები დაგრუბებული
8. სპორტული მოკლე ზამბარები
9. ყველა რეზინა პოლიურეთანი
10. ხიდი 3.64 ღია დროებით (გადადუღებული იყო და მოვხსენი)
11. მოვაწესრიგე არსებული ძრავი
12. ახალი კაპოტი, კრილოები, კარი;
13. რაზვალი
14. შევაგროვე სალონის ნაწილები კარგები რაც მანქანას არ უვარგოდა
15. ბამპერის ციმციმები ახალი
16. ნისლის ფარები მტ2-სთვის ახალი
17. მტ2 უკანა ბუფერი, მტ2 კარნიზები
18. ახალი სტოფები
19. საქარე მინა
20. დისკები 5X120 + საბურავები
21. Pandem KIT
22. ახალი აკუმულატორი
შემდეგი ეტაპები:
1. სალონის პრაოდკის შეცვლა + ყველაფრის ამუშავება

2. გამშვები სისტემის სრულიად შეცვლა "გლუშიტელი"
3. ZF გადაცემის დაყენება
4. ბლოკირებული ხიდი
5. გადაღებვა
6. ახალი ძრავი დანასტროიკება
7. განიერი დისკები
8. სპორტული სიდენიები
9 საწვავის მიწოდება და ა.შ......
მოკლედ ბევრი თავის ტკივილი მელის წინ

მაგრამ საინტერესოა. როგორც ვიცი შენი მანქანა სტროკერია შეიძლება ძრავზე შეგაწუხო შემდგომ კითხვებით.
მადლობა
This post has been edited by mikaA87 on 6 Nov 2019, 22:45