350 დიზელი არის ახალი თაობის მატორი და შედარებით პრობლემურია ბლუტეკის სისტემის გამო
ამ მატორის უმეტესობას ჭირდება პროგრამულად გაუქმება ბლუტეკის სისტემის და საჟავოების გაუქმებაც ასევე რაც 2.000 ლარამდე ჯდება.
დროის ამბავია, საქართველოში ყველა მალევე ფუჭდება.
რაც შეეხება 320 ცდი , არის ერთ-ერთ ყველაზე გამძლე ძრავი მერსდესებში, 4 წელია მყავს და იდეალურად მუშაობს 350.000 კმ აქვს გავლილი უკვე.
EGR -სისტეამ აქვს პრობლემური და ჯდება 450 ლარი გაუქმება გოგასთან ფ1 ში.
ყველა ვარიანტში დიაგნოსტიკა ან ცენტრში უნდა გააკეთბინო ან გოგასთნ ფ1-ში , მხეცია დიზელების და ზოგადად მერსდესების