მექანიკას გირჩევ. ავტომატები სუსტია..
2.0 მყავს მექანიკა 2003 იანი.. 2009 წლიდან.. ნახევარ მილიონზე მეტი გარბენით.. ზეთს არ ჭამს მუშაობს ისევ 5-40 ზე.. ზეთი სინთეტიკის გარდა არ გააკარო არაფერი..
ძრავი გაუხსნელია, კოლოფში 1 პაჩებნიკი შევცვალე მარტო.
რაც ცვერბა მარტო იმას უცვლი..
უკან ბალკები თავისი მაქვს ისევ და ცაპკები.
სტერჟინებიც ქარხნულია და არ შეცვალო არასოდეს.. ქარხნული პლასტმასის სტერჟინები უკვდავია.
წყლის დაჩიკი რა პლასტმასშიც ზის ეგ შეცვალე როცა გაფუჭდება რკინით..
რემენი 120-160 ათასზე იცვლება თუ ორიგინალს იყიდი პომპიანად და სასურველია დამჭიმიც შეიცვალოს.. ქარხნული დამჭიმი მე 400 ათასზე შევცვალე.. აღარ გავრისკე..
არაფერი პრობლემა არ აქვს სხვა..
წყალი არ გააკარო რადიატორს კიდევ

ანტიფრიზი ჯი12 ტეგეტასი..
* * *
ისანში დაშლილებში შესასვლელშივე გზის მხარეს პირველ ბოქსში, იაპონური ამორტიზატორები ორიგინალი თავისივე პრუჟინით ზედ, წინები 100 ლარშია წყვილი .. .
chichu_oto This post has been edited by moen29 on 27 Apr 2020, 14:48