მარა მაინც საინტერესოა საზოგადოების აზრი შაიცვალა თუ ნოუ.
ეპიზოდი უნო:
ერთი ჩემი ძმაკაცი ერთ მოდელტანიანფეხებიან ძევოჩკას ეჩალიჩებოდასავით მისაჭიპხახუნებლად (ნუ დავძრახავთ, სექსები უნდოდა).
ცოტად თუ ბევრად თავდაფასებების შემდგომად, მაგ მოდელტანიანფეხებიანმა ქალბატონმა ძევოჩკამ, მდაბიურად რომ ვსთქვათ, მისცა.
64-ვე ვერა, მაგრამ რამოდენიმე კამასუტრა პოზების უკანმოტოვების შემდგომად, ქალბატონმა გოგომ აღიარა:
საქმროი მყაავსო მეო. ახლაო ზაგრანიცებშიაო და რომ ჩამოვაო, მივცოლდე უნდაო.
ჩემი ძმაკაცი შეცბუნდასავით, თუმცა არ შეიმჩნია და ჰკითხა:
მე რათ მამეციო, რათა, რათაო?
გოგომ კიდენა, ადამიანი ვაარო და სექსები მეც მინდებლარიენო. აპაო.
მერე ის მოდელტანიანფეხებიანი მისცოლდა იმ თავის საქმროს.
ეპიზოდი მაჟია:
მევორე ჩემი ძმაკაცი ერთ არამოდელტანიანს, მარა კაი ძევოჩკას წეეჩალიჩა.
იმანაც ხარაშოო და არაუნებლიედ დედიშობილა აღმოჩნდნენ ამ არამოდელტანიანის ლოგინში სრულიად მარტონი.
მარა... დაპლომბილი ყოფილა ეს ჩვენი არამოდელტანიანი ბუნებრივად, ანუ არადეფლორირებული.
ამას, ანუ ჩემს ძმაკაცს (მეორეს) ცოტათი კი შაეშინდა, არ გავშარდეო და სუუ კაათ ბრძანდებოდეო იმას, არამოდელტანიან არადეფლორირებულს.
ამ უკანასკნელმა კიდე სხვათაშორის აღიარასავით, რომა შეყვარებული მყაავსო და სულ მომე, მომეს მეუბნებაო. მარა მეო, ნწუო, არ ვაძლევო (მიზეზი არ დაუკონკრეტებიაო ძმაკაცმა).
რამოდენიმე დღეში (თუ თვეში) ეს არამოდელტანიანი არადედიშობილა, ოღონდ ამ ჯერზე შემთხვევით შეხვდა ამ ჩემს მეორე ძმაკაცს და უთხრა: ისაო, ჩემმა შეყვარებულმა მიმადეფლორაციაო (მე მგონი სწორად დავწერე. ნუ შემომედავებით მაინც).
იტოგში, კი აჭრაჭუნეს საწოლი რამოდენიმეჯერ და მერე იმ არამოდელტანინმა რა ჰქმნა? ნე ზნაიუ. იმედია კაათაა.
ახლა მთავარი კითხვა: რატომაა როენა მამიდა ბოზი?
ბოზობა სულხანა ბიძიას განმარტებით ორად იყოფა: მრუშობაი და სიძვაი.
პ.ს. ატსებია დავამატებ, რომა ქალსაც უნდა სექსები, ალბათ.