ციფრული მარკეტინგი!
Facebook Business Page-ი, Google My Business-ი, და საკუთარი 'web presence' (ვებსაიტი) აუცილებლად.
გუგლის და ფბს (განსაკუთრებით Store Visit-ის ტიპის) რეკლამებით ტრაფიკის მოზიდვა საკუთარ ლოკაციაზე, ფბ გვერდსა და საიტზე.
ეს ყველაფერი რაც შეეხება მარტო Promotion-ს. "მარკეტინგ მიქსში" კიდევ 3P-ია (Price, Place, Product)

როგორც ახსენე მაგ ყველფერს ბევრი ფიქრი, დაგეგმვა და კარგი შესრულება უნდა:
1. ერთი ცუდი გემო და არსებულ (და პოტენციურ) კლიენტებსაც კარგავ. 2 წლის წინ მახსოვს ალბათ მე-6 კლასელმა ბავშმა თქვა ერთ-ერთ ვაჟა-ზე მდებარე საშაურმეზე, იქ გემო არ ვარგაო. დღეს მართლა ჩავარდნილია ის ობიექტი

2. არვიცი საშაურმეებს რა გროს და ოპერაციული მარჟები აქვთ, მაგრამ თუ კარგი რეზერვი გაქვს და 1-2 თვე კონკურენტებს ფასებს მოუჭრი ნულოვან მარჟაზე მუშაობით (ონლიან დისქაუნთები ფბ-ზე და საიტზე => გაზრდის ორგანულ ტრაფიკს, კლიენტებს და სახელს), მაღალი ბრუნვა და გაყიდვები უფრო რეალური იქნება.
3. ადგილის მნიშვნელობას ალბათ განხილვა არ უნდა (ფიზიკური და ონლაინ დელივერი გაყიდვებისთვისაც)