ჩემი საყვარელი მოდელია ორივე
350ზ ორი ძრავითაა vq35de ერთი დროსელით და vq35hr ორი დროსელით (სიმძლავრეშიც სხვაობაა რა თქმა უნდა) მექანიკას კარბონის კარდანი აქ ბრემბოები და ბლოკირება გამძლეობით კარგია ჩვენ პირობებში დღვნას იტანს უპრობლემოდ ზეთი კარგი ხარისხის ჭირდება აუცილებლად 5 ლიტრი მიდის ისედაც რაც 6 ცილინდრისთვის ცოტაა სფეისერს უდებენ ხოლმე კარტერს ზეთის მოცულობა რო გაიზარდოს + დამატებით ზეთის ქულერსაც ხოდშიც მოგცემს სხვაობას.ნასტროიკა კეთდება რაც ბევრი რამის გაკეთების საშუალებას გაძლევს.ვიხლოპი,შემშვები,რასპედვალი, და ა.შ გაკეთებული ე60 550 ზე ჩქარია
370z vq37vhr დევს.
6 ცილინდრიან ატმოებში ერთ ერთი საუკეთესოა.ერთი რაც არ მომწონს ისაა რო აქაც 5 ლიტრი ზეთი მიდის, ხშირად თუ გაზაობ ხოდი მაგრად აკლდება იტოკში დამატებით ქულერი გინდა აქაც. მარა შენთვის გასასწორებლად თუ გინდა იდეალურად მოგემსახურება. ტუნინგ პოტენციალი ბლომად აქ მარა ძვირია მაგ: მეთანოლი,გტრ-ინჯექტორები,შემშვები,მთლიანი გამშვები ნასტროიკა სადღაც 400+ ცხენს დებს რაც 6 ცილინდრიანი ატმოსთვის სერიოზული შედეგია კომპრესორს თუ დაადგავ 0.5 ბარზე 500 სტაბილური ცხენი გექნება
მინუსი ძვირი ნაწილები, დაშლილებიც არ არის და თითქმის ყველაფრის გამოწერა მოგიწევს
იტოკში ცოტა არეულად ვწერე მგონი ტელეთი ვარ და თუ რამე მერე კომპიდან ჩავამატებ უფრო დეტალურად
This post has been edited by √‼‼VσÜ¥ on 7 Nov 2020, 02:02