ფული თუ გყოფნის რომ 335 ბოლომდე მოხოდო, უკეთესს ვერაფერს იპოვი.
328 ბევრად იაფია და 335-მდე ვერ მივა ვერანაირად.
335-ზე გარბენის მიხედვით რაც უნდა გამოცვალო სანამ რამეს გაუკეთებ:
1. აალების სანთლები და ქოილები ("ახალი გამოცვლილია ძმა" დაივიწყე)
2. ინჟექტორები
3. ყველა მილი რასაც კაპოტ ქვეშ იპოვი (ჩარჯფაიფი პლასტმასის აღარ დააყენო)
4. რადიატორი
5. წყლის პომპა იცვლება თერმოსტატთან ერთად და ყოველ 50,000 მილზე (გამონაკლისების გარეშე)
ამ ყველაფერე ფული თუ გყოფნის, მანქანა ივლის ძალიან დიდი ხანი და ყოველგვარი პრობლემების გარეშე. ცოტა წახმარება დაჭირდება რომ მაღალ ბრუნებზე არ მოკვდეს, მაგრამ MHD-ს პირველი სთეიჯი შველის ყველაფერს ძალიან კარგად.
თუ სტეიჯ 2 ან მეტი გინდა, N54 უნდა მოძებნო და იგივე ნაწილები დაცვალო + ვეისტგეიტები გაარემონტო (შაიბების დადება რემონტი არ არის

)
თუ ამდენი ჩალიჩი არ გინდა, 328-ს გოლფ GTI ძალიან ბევრად ჯობია
* * *
xevsura