წინასწარ ბოდიში თუ საჭირო ადგილას არ გავხსენი, გადავავლე თვალი და მგონი არ ვარღვევ ფორუმის წესებს
ანუ ეს BMW 1 (E87) 2.0 118 i 143ცხ, 105კვ შEმომეყიდა 2007 წლიანია 175 გარბენით
თავიდან ძრავის პრობლემა მეგონა და "კლაპნები" (არ ვიცი ქართულად, ბოდიში) 2 ე და 4 ე ზე მართლა გამოსაცვლელი იყო, "სალნიკებიც" ყველა
ავაწყეთ და გავუშვით... პირველსავე წამზე დაიქოქა და სუფთად ამუშავდა, შემდგომ წუთში დაიწყო "სროლა", სანთლების დასველება და "პერებოი"
საქართველოზე მეტი ბეემვეშნიკები გერმანიაში არ არიან და მაგიტომ ვხსნი, ანუ საქართველოში არ ვარ და არც ისე ქვეყანაში ვარნ სადაც ეს მანქანა და ამ ძრავით პოპულარობით სარგებლობს, ცოდნა ნაკლებია და ასე რომ თქვენს იმედზე ვარ

ძრავი ქართველმა გამიკეთა, ტიპს ჭიპი აქვს მოჭრილი, აქ ეჭვი არ მაქვს რაიმეში. "მეტკებზე" ხელსაწყოთი გასწორდა და ა შ...
მოკლედ რა აღმოჩნდა
კალკულატორია 99% დაბრედილი, თან უკვე გამონაცვლელი აღმოჩნდა და სერია 3 ის იდგა
ორიგინალი არც კი ვიცი რა ეყენა. რა შემიძლია უკალკულატოროდ დარჩენილ მანქანას ვუშველო, შროტზე გადაგდება მენანება, ნაკაწრი არ აქვს და თუ დაიქოქა 6 ად მაინც გავა
არა და როგორც ვხვდები სადღაც 500 ევროს საქმეა ალბათ სწორი კალკულატორის შერჩევა და გადაპროგრამება
ბმვ ს გარაჟმა 12147640015 ეს არის მისი კალკულატორიო, 1500 ევრო ახალიო + ხელობა. ნუ საფრანგეთში რა ღირს ხელობა იცით ალბათ
ნახმარი რამდენად დაყენდება და საერთოდ უკეთეს ვარიანტში როგორ გამოვძვრე ხომ ვერ დამეხმარებით
იყიდება ებაიზე, მაგრამ ტყუილად ნაყიდად არ დამრჩეს მეთქი, არ შემეშალოს... ორიგინალი მაინც მქონდეს
წინასწარ მადლობა