ავტობანის მშენებლობა 2006 წლის 15 მარტს დაიწყო.
პირობითად ავტობანი დაყოფილია რამდენიმე მონაკვეთად, რომელთა ნაწილი დასრულებულია, ნაწილი მშენებლობის პროცესშია, ნაწილი დაპროექტების და ნაწილი მხოლოდ პერსპექტივაშია.
-
რუსთავი - წითელი ხიდი (სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე - 35 კმ. სტატუსი უცნობია):

-
ნატახტარი - თბილისის შემოვლითი გზა (სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე - 55 კმ. სტატუსი უცნობია):

-
ნატახტარი - სურამი (დასრულებულია):

-
სურამი - ჩუმათელეთი (რიკოთის გვირაბი) F0 ლოტი (სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე - 6,9 კმ.):
სამუშაოებს ასრულებს ჩინური კომპანია"სინოჰიდრო".

-
ჩუმათელეთი - არგვეთა (იგივე რიკოთის უღელტეხილი).

რიკოთის საუღელტეხილო მონაკვეთის მშენებლობა 4 მონაკვეთად არის დაყოფილი:
-
ჩუმათელეთი - ხევის მონაკვეთი (F1 ლოტი) - 11.7 კმ. მშენებლობას ახორციელებს - “China State Construction Engineering Corporation Limited”
-
ხევი-უბისას მონაკვეთი (F2 ლოტი) - 12,2 კმ. მშენებლობას ახორციელებს - “Hunan Road and Bridge Construction Group“
გახსნილია პირველი ნაწილი, დაახლოებით 4,5 კმ.

-
უბისა-შორაპანის მონაკვეთი (F3 ლოტი) - 13 კმ. გამარჯვებული კომპანია - „China Road and Bridge Corporation“.
-
შორაპანი-არგვეთას მონაკვეთი (F4 ლოტი) - 14,7 კმ. გამარჯვებული კომპანია - “Guizhou Highway Engineering Group” და “China National Technical Import and Export Corporation“.
-
არგვეთა - სამტრედია (დასრულებულია).

-
სამტრედია - გრიგოლეთი (სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე - 52 კმ).

დაყოფილია 4 ლოტად:
I ლოტი - სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე - 11.5 კმ. მშენებლობას ახორციელებს "ალტკომის" და "აკკორდის" გასხმების მერე, ქართული "ჯეო გრუპი".
II ლოტი - 18.5 კმ. დასრულებულია. მოძრაობა გახსნილია 13 კმ.ზე (ჯაპანა-ლანჩხუთი).
III ლოტი - სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე - 12 კმ. მშენებლობას ახორციელებს - „China Road and Bridge Corporation“.
IV ლოტი - დასრულებულია

-
- გრიგოლეთი - ფოთი (სტატუსი უცნობია). -
გრიგოლეთი - ქობულეთის შემოვლითი E70 (სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე - 14 კმ) სამშენებლო სამუშაოებს თურქული სამშენებლო კომპანია (ერთობლივი საწარმო) „POLAT YOL & MAPA“ ასრულებს.

გახსნილია 5 კმ.

-
ქობულეთის შემოვლითი გზა E70 (სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე - 33,6 კმ. დასრულებულია).

-
ბათუმის შემოვლითი გზა E70 (სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე - 14 კმ.
სამშენებლო სამუშაოებს თურქული სამშენებლო კომპანია (ერთობლივი საწარმო) „POLAT YOL & MAPA“ ასრულებს.

E70 ჭოროხი(ბათუმის შემოვლითი) - სარფი. სტატუსი უცნობია.

მთლიანი რუკა:

როგორი იქნება ზემო ოსიაური ჩუმათელეთი + რიკოთის ავტობანი:
მეტი ინფორმაცია:
http://georoad.ge/ წინა თემების ბმულები:
ავტობანი თბილისი-სენაკი-ლესელიძეავტობანი თბილისი-სენაკი-ლესელიძე - IIავტობანი თბილისი-სენაკი-ლესელიძე - IIIავტობანი თბილისი-სენაკი-ლესელიძე - IVავტობანი თბილისი-სენაკი-ლესელიძე - Vავტობანი თბილისი-სენაკი-ლესელიძე - VIავტობანი თბილისი-სენაკი-ლესელიძე - VIIავტობანი - ნაწილი 8ავტობანი თბილისი-სენაკი-ლესელიძეავტობანი თბილისი-სენაკი-ლესელიძე - Xავტობანი თბილისი-სენაკი-ლესელიძე - XIავტობანი თბილისი-სენაკი-ლესელიძე - XIIავტობანი თბილისი-სენაკი-ლესელიძე - XIIIავტობანი თბილისი-სენაკი-ლესელიძე (V14)ავტობანი თბილისი-სენაკი-ლესელიძე (V15)წინა თემის ტოპ მპოსტავები:
Poster Posts
ZEUS 349
ნიკა 77
ქაფქიანა 75
kataxxl 71
Tocadero 69
winrar 60
donrobita 60
eleqtro 46
donmixo777 38
Delvaux 37