ვფიქრობდი გამეხსნა თემა თუ არა ,მაგრამ ერთმა შემთხვევამ გადამაწყვეტინა საერთო თემა გამეხსნა და პრობლემის შექმნის და მოგვარების გზებზე გვესაუბრა .
დღეიდან შვებულება ავიღე და ჩემს ლურჯას უნდა მივხედო

მოკლედ მატორში წყალმა დაიწყო შესვლა ,ბოლო დროს ძალიან ვადგავდი გაზს ფეხს ,მანქანა ძველია ,პირველმა პატრონმა არაფერი მითხრა ,თურმე განაკეთებია და თავი უკვე გაქლიბული იყო,ჩემი ძრავი 3mz-fe რეკტეფიეზე ხელოსანმა მითხრა 0,2 მმ აქვს მოკლებულიო 0,05 თვითონ მოაკლო ,კლაპნების დაქლიბვაც ვუთხარი,მომატყუა გავაკეთეო,მოკლედ ისე მოხდა რომ კოლექტორი არ მოვხსენი და ისე დავაყენე 1,5მილიმეტრიანი უჟანგავი, მთლიანი ,კიდევ გაატარა წყალი,მეორედ რომ მოვხსენი გაიფხაჭნა და კიდევ ერთხელ წავიღე რექტეფიეზე ოღონდ სხვასთან კლაპნები კარგად დამიქლიბა და იქ მივიტანე,მითხრა 0,05მოვაკელიო კი შევატყე რომ საგრძნობლად აიღო თუმცა ყურადღება აღარ მივაქციე და პერმანიტის დავაყენე1,7მმ ,მოკლედ ამოვქოქე და ყველაფერი კარგადწავიდა ,ოღონდ ხანდახან აჯანჯღარებდა,დეტონაცია იყო,დეტონაცია ხდება როცა წვის კამერა პატარაა და შესაბამისად წნევა მატულობს შეკუმშვისას,95ს ნაცვლად რომელიც უკვე ჩეკსაც მინთებდა თუ 10წამზე მეტ ხანს გაზს ფეხს არ ავუშვებდი დავიწყე 100ოქტანობის ჩასხმა და პრობლემა მოგვარდასავით მარა 30 ევროთი მეტს ვიხდი თითო გავსებაზე

ასე რომ გადავწყვიტე გამეზომა რეალურად რამდენია წვის კამერა,3300 კუბური სანტიმეტრია მიახლოვებით ეს ძრავი ,შეკუმშვის ხარისხი10,8,ესეიგი 3300გაყოფილი 6 ცილინდრზე უდრის 550 კუბიკს და ეს გაყოფილი შეკუმშვის ხარისხზე 10.8 უდრის 50,9კუბიკს,სვეჩი მოვხსენი პორშინი ამოვიყვანე უმაღლეს წერტილში და სვეჩის (მემგონი აქ თემა არსებობს ქართულ ტერმინებზე მერე მოვძენი

)ხვრელიდან ჩავასხი შპრიცით ზეთი 48 კუბიკი ჩავიდა,ანუ სამი კუბური სანტიმეტრი ჰაერი ყოველ ჯერზე აკლდება და არასწორი წვა მიდის მარცხენა თავში,სვეჩები დავი ბარხატის ნამწვითაა შემოსილი,ეხლა პრაკლადკის დიამეტრს უნდა დაემატოს სისქე რომ ამ სამი კუბიკის კომპენსირება მოხდეს,ვთქვათ 92,3 მილიმეტრია პრაკლადკის დიამეტრი ესეიგი 92,3×92,3×0.0007854 хდამატებით სისქეზე რომელიც სასურველ შედეგს მომცემს 0,5მმ=3,3კუბიკი.ანუ 2,2 მილიმეტრი გამოდის ,ეს რაც შეეხება თეოტიულ ნაწილს პრაქტიკასა რაც შეეხება ვნახოთ რა გამომივა ველოდები შვებულებიდან როდის დაბრუნდებიან .კომპში სკრინშოტები მაქვს ელექტრონული ბლოკის მონაცემების თუ შევძელი დავდებ და მერე შევადარებ რა შეიცვალა.
* * *
ვიტეკი,ვივიტიაი,ლანოსი ფაზების რეგულირებისთვისაა მემგონი ნისანმა დანერგა პირველმა არ ვიცი რა ქვია ნისანის განაწილების ფაზის რეგულირებას რომელიც ემსახურება მატორის დინამიკას როგორც დაბალ ,ისე მაღალ სიჩქარეებზე კარგი შედეგის მიღებას,კლაპნები სასურველია დროდადრო დარეგულირდეს რომ ჰაერის და საწვავის სასურველი ბალანსი არ ირღვეოდეს.https://youtube.com/shorts/v_hsmhu_b6I?feature=share
ჩემი კლაპნები მონეტებით რეგულირდება და რაც შევამჩნიე სისქე ყოველთვის 0,05მმ მეტია ვიდრე შაიბას აწერია ,მე თავიდანვე თითოთითოს ყიდვა დავიწყე და მალევე შევამჩნიე 0,1მმ ცდომილებები ჩემ გამოთვლებში და რეალურ შედეგებში,ამიტომ ელექტრომიკრომეტრი ვიყიდე იაფი და კი მივხვდი რაც ხდებოდა და დანარჩენი ამ ცდომიკებით შევუკვეთე
* * *
https://youtube.com/shorts/v_hsmhu_b6I?feature=share * * *
ჩვენმა ფორუმელმა კარგი საიტი გააკეთა მანქანის წიგნების შესახებ და ბარემ აქაც დავდებ რომ არ ვეძებო მერე ,მაფის ან ლამდას წინაღობები
https://cardata.site/ * * *
ეს კიდე ტოიტას ორიგინალი ნაწილების ნომრის კატალოგია,აღმოვაჩინე რომ ლექსუსისთვის შაიბის დაცილება 0,05მილიმეტრით მიმდინარეობს ტოიოტაზე იგივე შაიბები 0,025 მეტი სიზუსტისთვის ,ან საიტის პერსონალს დაეზარა ან ტოიოტა გვტროლავს
* * *
https://partsouq.com/en/catalog/genuine/uni...1BF28BX4U352375 * * *
ზაზორები 3mz-fe შემსვლელზე მინიმალური 0,15მმ და მაქსიმუმ0,25,გამსვლელ კლაპანებზე 0,25 მინიმუმი და მაქსიმუმი 0,35 ჯობია 0,36 მილიმეტრით იარო ვიდრე მინიმუმის ქვევით მაგალითად 0,24 კლაპნებს დაწვავს.