ავტობანის მშენებლობა 2006 წლის 15 მარტს დაიწყო.
პირობითად ავტობანი დაყოფილია რამდენიმე მონაკვეთად, რომელთა ნაწილი დასრულებულია, ნაწილი მშენებლობის პროცესშია, ნაწილი დაპროექტების და ნაწილი მხოლოდ პერსპექტივაშია.
-
რუსთავი - წითელი ხიდი (სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე - 35 კმ. მიმდინარეობს პროექტირება):
-
ნატახტარი - თბილისის შემოვლითი გზა (სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე - 55 კმ. მიმდინარეობს პროექტირება):
-
ნატახტარი - რუისი (დასრულებულია):
-
აგარა - ზემო ოსიაური (სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე - 12 კმ. მიმდინარეობს მშენებლობა. დასრულებული 7 კილომეტრიანი მონაკვეთი სოფელ აგარებამდე. დანარჩენი 5 კმ დასრულდება 2017 წლის ივნისში (იმედია). კონტრაქტორი "ბლექ სი გრუპი".):
-
ზემო ოსიაური - ჩუმათელეთი (დაყოფილია ორ ლოტად. დაპროექტებულია. მშენებლობის ვადები 2017-2020 წლები):
-
ჩუმათელეთი - არგვეთა (იგივე რიკოთის უღელტეხილი, ყველაზე რთული მონაკვეთი. დაყოფილია 4 ლოტად
ჩუმათელეთი-ხევი 11კმ. ხევი-უბისა 15 კმ. უბისა-შორაპანი 10 კმ. შორაპანი-არგვეთა 16 კმ.):
-
ზესტაფონი - ქუთაისის შემოვლითი (სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე - 15.2 კმ. მიმდინარეობს მშენებლობა. მოფერებით "ტოდინბანი". ველოდებით დასრულებას აგერ უკვე რამოდენიმე თვეა):
-
ქუთაისის შემოვლითი - სამტრედია (დასრულებულია, მიმდინარეობს განათების მონტაჟი, რომელიც ზაფხულში უნდა დასრულდეს.):
-
სამტრედია - გრიგოლეთი (სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე - 52 კმ. დაყოფილია 4 ლოტად:
I ლოტის მშენებლობას ახორციელებს უკრაინული კომპანია "ალტკომი" - სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე - 11.5 კმ. სამუშაოები 2017 წელს დასრულდება (მეტი არაა ჩემი მტერი).
II ლოტის მშენებლობას ახორციელებს კომპანია "სინოჰიდრო" - სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე - 18.5 კმ. სამუშაოები 2018 წელს დასრულდება.
III ლოტზე გამოცხადებულია ტენდერი სამშენებლო სამუშაოებზე - სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე - 12 კმ
http://www.georoad.ge/?lang=geo&act=news&f...&uid=1477551041.
IVლოტის მშენებლობას ახორციელებს კომპანია "China Railway 23rd" - სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე - 9.5 კმ.):
-
გრიგოლეთი - ფოთი (დასაპროექტებელია).
-
გრიგოლეთი - ქობულეთის შემოვლითი E70 (დასაპროექტებელია):
-
ქობულეთის შემოვლითი გზა E70 (სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე - 33,6 კმ. დაყოფილია 2 ლოტად:
ლოტი 1 - ჩოლოქი-სარფის გზის ახალი მიმართულება 12,4 კმ და ჩაქვი-მახინჯაურის გზის არსებული მიმართულება 2,3 კმ - სულ 13,7 კმ.
ლოტი 2 - ქობულეთის შემოვლითი გზის კმ12-კმ31 მონაკვეთი - 18.9 კმ.
I ლოტი დასრულებულია. მეორე ლოტი დასრულდება 2017 წლის დასაწყისში):
-
ბათუმის შემოვლითი გზა - სარფი E70 (სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე - 33,6 კმ. გამოცხადებულია სამშენებლო სამუშაოების ტენდერი პირველ ლოტზე, ბათუმის შემოვლითი - 14 კმ. სამშენებლო სამუშაოების ვადა 2017-2020 წლებია.)
http://www.georoad.ge/?lang=geo&act=news&f...&uid=1477482075 :
ამჟამად რეალურად დასრულებული მონაკვეთები:
-
-
მთლიანი რუკა:
მეტი ინფორმაცია:
http://georoad.ge/ ამჟამინდელმა მთავრობამ თავის წინასაარჩევნო პროგრამაში დიდი ადგილი დაუთმო ქვეყნის სივრცითი მოწყობის პროექტს, რომლის უდიდესი წილი სწორედ ავტობანზე და მისი შენაკადი მაგისტრალებისა და გზების მშენებლობაზე მოდის. გეგმის მიხედვით ეს გრანდიოზული პროექტები (რიკოთის ჩათვლით) 2020 წლისათვის მთლიანად უნდა დასრულდეს. უფრო დეტალურად:
http://gov.ge/index.php?lang_id=GEO&sec_id=434&info_id=57765მეტი ინფორმაცია მიმდინარე პროექტების ვადებზე:
http://www.georoad.ge/uploads/files/infras...7-2020.18.4.pdfწინა თემების ბმულები:
ავტობანი თბილისი-სენაკი-ლესელიძეავტობანი თბილისი-სენაკი-ლესელიძე - IIავტობანი თბილისი-სენაკი-ლესელიძე - IIIავტობანი თბილისი-სენაკი-ლესელიძე - IVავტობანი თბილისი-სენაკი-ლესელიძე - Vავტობანი თბილისი-სენაკი-ლესელიძე - VIავტობანი თბილისი-სენაკი-ლესელიძე - VIIავტობანი - ნაწილი 8წინა თემის ტოპ მპოსტავები:
ZEUS 217
nforumi 101
ნიკა 98
kataxxl 86
Tocadero 64
GEORGEXIII 59
donmixo777 58
Kotola 56
Kidnapped 53
Accident 50